Tapşırığımız loqotipi və korporativ üslubunu yeniləmək idi. Sünbül əsas olaraq saxlayıb, üsluba verdik, daha sadə və müasir etdik.
Azərbaycanın doğma torpaqlarının qaytarılmasından sonra məqsədimiz Şuşa üçün yeni bir logotip yaratmaq idi.
Logo üçün sünbülü stilizə etdik. Yaşıl və sarı rənglərin birləşməsi isə təbiətin simvoludur.
Insayt fikirdir, bir anlayışdır, yenidən düşünməkdir.
Hər bir iilyustrasiya öz parlaq rəngarəngliliyi ilə dizayna canlılıq və dinamiklik qatır.
Bu, yaratdığımız "Qafqazlı kişi" maskası bir neçə ay ərzində 105 mindən çox baxış qazanmışdır.
Tapşırığımız şirkətin tam rebrendinqini hazırlamaq idi. Əsas konsept brendi maksimum olaraq sadələşdirmək idir.
Təqvimin əsas xüsusiyyəti ortada əsl futbol topu olmağıdır. Topun ətrafında futbolçuları təsvir edən illyustrasiyalar çəkdik.